پیروزی دو نماینده فوتبال هرمزگان در لیگ دسته دو 

خبرگزاری مهر شنبه 09 خرداد 1405 - 21:37
بندرعباس - فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس در هفته بیست‌ویکم لیگ دسته دوم فوتبال کشور با پیروزی مقابل حریفان خود، سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه شنبه در چارچوب دیدارهای این هفته فولاد هرمزگان در گروه نخست مسابقات میهمان نماینده آستارا بود و موفق شد در ورزشگاه تختی این شهر با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست دهد.

در این دیدار محمدحسین بزرپاچ، امیر مرادی و سجاد طجرلو برای فولاد هرمزگان گلزنی کردند تا شاگردان این تیم با کسب سه امتیاز، ۳۰ امتیازی شوند و جایگاه ششم جدول رده‌بندی گروه نخست را حفظ کنند.

در دیگر مسابقه شهرداری بندرعباس در شیراز برابر شایان دیزل فارس به میدان رفت و با ارائه نمایشی حساب‌شده میزبان خود را با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کرد.

محمد بوته و مهرداد عالی‌پور گل‌های شهرداری بندرعباس را در این دیدار به ثمر رساندند تا نماینده بندرعباس با این پیروزی ارزشمند ۳۱ امتیازی شده و به رده پنجم جدول گروه دوم صعود کند.

کسب دو پیروزی همزمان توسط نمایندگان هرمزگان در هفته بیست‌ویکم لیگ دسته دوم امیدها را برای ادامه روند موفقیت‌آمیز تیم‌های استان در هفته‌های پایانی رقابت‌ها افزایش داده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.