تجهیز ۴۷ مدرسه ملارد به سامانه‌های خورشیدی با اعتبار ۳۳۰ میلیاردی

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 10:45
ملارد- مدیر آموزش و پرورش ملارد از اجرای طرح تجهیز ۴۷ مدرسه این شهرستان به نیروگاه‌های خورشیدی ۵ کیلوواتی با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، داود محمدی فام،صبح یکشنبه، در جمع خبرنگاران، از اجرای طرح تجهیز ۴۷ مدرسه ملارد به نیروگاه‌های خورشیدی ۵ کیلوواتی با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش ملارد با اشاره به اجرای این طرح در راستای توسعه انرژی‌های پاک و مدیریت بهینه منابع، اظهار کرد: با بهره‌برداری از این سامانه‌ها، روزانه بیش از یک هزار و ۱۷۵ کیلووات ساعت صرفه‌جویی انرژی محقق می‌شود که ضمن کاهش هزینه‌های جاری مدارس، نقش مؤثری در فرهنگ‌سازی استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر میان دانش‌آموزان دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.