روستای بدون آسفالت در مرکز مازندران نخواهیم داشت+ فیلم

خبرآنلاین یکشنبه 10 خرداد 1405 - 11:56
سرپرست فرمانداری ساری با اشاره به تقویت زیرساخت‌های عمرانی مرکز استان، اظهار داشت: تلاش داریم تا سال آینده روستای بدون آسفالت در شهرستان ساری مرکز مازندران نداشته باشیم.

بهروز اسکندرنیا در گفت و گو با خبرآنلاین، اظهار داشت: با عزم استاندار مازندران برای رفع مشکلات عمرانی، آهنگ توسعه و آبادانی در شهرهای استان تقویت شده است.

وی افزود: امیدواریم با روند توسعه ای صورت گرفته در حوزه آسفالت راههای روستایی بتوانیم گامهای اساسی در مرکز استان برداریم.

مشروح مصاحبه جعفر کندی با سرپرست فرمانداری ساری را در ویدئو مشاهده کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.