جیمی جامپ دردسرساز برای مدعی لیگ یک

همشهری آنلاین یکشنبه 10 خرداد 1405 - 13:04
آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلفات لیگ دسته اول صادر شد.

به گزارش همشهری آنلاین، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جدیدترین آرای صادره خود نسبت به تخلفات صورت گرفته در دو بازی هفته بیست و ششم لیگ یک حکم انضباطی صادر کرد. جرایمی که شامل سه تیم کاراگستر شبستر، مس شهربابک و شهرداری نوشهر شده است.

بر این اساس برای تیم کاراگستر به دلیل سوء رفتار تیمی مبلغ ۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی در نظر گرفته شده است. همچنین احد رستمی سرمربی این تیم نیز به دلیل رفتار غیرورزشی ضمن جریمه ۲۰ میلیون تومانی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم محکوم شده است.

برای تیم شهرداری نوشهر نیز به دلیل تاخیر در ورود به زمین در نیمه دوم مبلغ ۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی در نظر گرفته شده است.

همچنین ورود یکی از تماشاگران منتسب به مس شهربابک به زمین به صدور حکم جریمه ۲۰ میلیون تومانی منجر شده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.