تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد در کشور مجاز شد

شمال نیوز یکشنبه 10 خرداد 1405 - 13:18
پلیس راهور اعلام کرد محدودیت تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد در سطح کشور برداشته شده و اعتبار این مجوز تا زمان عادی شدن شرایط و اطلاعیه‌های بعدی خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز، بر اساس ابلاغیه رئیس پلیس راهور، محدودیت تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد در سطح کشور تا اطلاع ثانوی برداشته شد.

مطابق این ابلاغیه، خودروهای دارای پلاک مناطق آزاد کیش، قشم، اروند، چابهار و ماکو می‌توانند تا اطلاع ثانوی در تمامی جاده‌ها و محورهای کشور تردد کنند.

طبق اعلام پلیس راهور، این مجوز تا زمان عادی شدن شرایط و صدور اطلاعیه‌های بعدی معتبر خواهد بود.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.