برخورد دو دستگاه سواری در اتوبان پیامبر اعظم ۷ مصدوم برجای گذاشت

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 14:43
تبریز- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بستان آباد گفت: برخورد دو دستگاه سواری در کیلومتر ۱۰ اتوبان پیامبر اعظم (مسیر بستان‌آباد–تبریز) ۷ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مرسلی روز یکشنبه در تشریح جزئیات خبر گفت: ساعت ۴:۵۵ روز یکشنبه ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۵، در پی اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات استان مبنی بر برخورد یک دستگاه سواری سمند با پراید در کیلومتر ۱۰ اتوبان پیامبر اعظم (مسیر بستان‌آباد–تبریز) بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد و نجات یادمان شهدای شیبلی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بستان آباد ادامه داد: نجاتگران پس از حضور در محل و ایمن‌سازی صحنه، عملیات امدادرسانی را آغاز کردند و در جریان حادثه، یک نفر از مصدومان با استفاده از ست نجات هیدرولیک توسط نیروهای هلال‌احمر رهاسازی شد.

مرسلی خاطرنشان کرد: در این حادثه ۷ نفر از سرنشینان دو خودرو مصدوم شدند و پس از انجام اقدامات اولیه، مصدومان برای انتقال به مرکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. عملیات امدادرسانی پس از رهاسازی و تحویل مصدومان با موفقیت به پایان رسید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.