رضایتمندی مردم، محور کار شبانه‌روزی مدیران است

ایرنا یکشنبه 10 خرداد 1405 - 15:43
بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد گفت: مدیران شهرستان با جدیت و به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند و تلاش کرده‌اند با هم‌افزایی و همراهی، امور مردم را به بهترین شکل دنبال کنند.

به گزارش ایرنا، قدرت اله ولدی روز یکشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بروجرد افزود: مجموعه مدیریتی شهرستان فارغ از گرایش‌های سیاسی، برای جلب رضایت مردم و پیشبرد امور پای کار بوده است.

وی با تاکید بر رویکرد غیرسیاسی مدیریت شهرستان اظهار کرد: همه توان خود را برای جلب رضایت مردم و حل مشکلات آنان به کار گرفته‌ایم و در این مسیر، همواره کنار روحانیت در مسیر نظام، انقلاب و خدمت به مردم بوده ایم.

فرماندار بروجرد با اشاره به شرایط خاص و حوادثی که شهرستان با آن روبه‌رو بوده است، بیان کرد: در ایام جنگ اخیر، ۶۰ شهید تقدیم انقلاب شد و بروجرد ۱۴ مرتبه هدف بمباران و حملات موشکی قرار گرفت که این حملات، مناطق مسکونی و کارخانه‌ها را نیز هدف قرار داد.

وی ادامه داد: در پی این حملات، ۳۰ واحد مسکونی به‌طور ۱۰۰ درصد تخریب شد و مردم آسیب‌های جدی متحمل شدند، اما در همین شرایط نیز همدلی و همراهی مردم و دستگاه‌های اجرایی مشهود بود.

ولدی بیان کرد: برای ۵۰ خانواده آسیب‌دیده، تسهیلات بانکی در دستور کار قرار گرفت و در همین راستا، ۴۹ پرونده وام در کمترین زمان ممکن پرداخت شد که این موضوع نشان‌دهنده حضور موثر و به‌موقع دستگاه‌های دولتی در کنار مردم است.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: هم اکنون و در زمان جنگ، مردم دچکنار یکدیگر بوده‌اچ و دستگاه‌های دولتی نیز پای کار آمده‌اند تا مشکلات را با سرعت بیشتری پیگیری و برطرف کنند.

ولدی با اشاره به ظرفیت‌های بروجرد افزود: شهرستان در حوزه‌های صنعت و کشاورزی از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و با تداوم همدلی، انسجام و تلاش مسوولان، می‌توان از این ظرفیت‌ها برای توسعه هرچه بیشتر بروجرد بهره گرفت.

امام جمعه بروجرد: مسوولیت، میدان مسابقه در خدمت‌رسانی به مردم است

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی نیز افزود: مسوولیت‌ها باری سنگین بر دوش انسان است و نباید صرفا به عنوان امتیاز به آن نگاه شود چراکه این فرصت باید وسیله‌ای برای توسعه، پیشرفت کشور و تامین رضایت مردم باشد.

وی اظهار کرد: اینکه سخن و عمل مسئولان در جهت منافع مردم باشد، جای شکر دارد، اما مسوولیت‌ها به خودی خود مایه افتخار نیستند، مگر برای کسانی که در جایگاه خود به‌خوبی خدمت کنند، امانتدار باشند و رضایت مردم را جلب کنند.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از فرصت مسوولیت برای خدمت‌رسانی ادامه داد: باید فرصت خدمت را غنیمت شمرد و تا زمانی که امکان خدمت وجود دارد، در مسیر حل مشکلات مردم و باز کردن گره از کار آنان تلاش کرد.

حجت الاسلام حسینی افزود: مسوولیت باید به میدان مسابقه در خدمت‌رسانی به مردم تبدیل شود و مدیران نیز با تواضع و فروتنی، همواره در پی حل مشکلات مردم باشند، چرا که با این شیوه، سرمایه اجتماعی نظام تقویت می‌شود و مردم بیش از پیش به جمهوری اسلامی دلگرم خواهند شد.

امام جمعه بروجرد همچنین خاطرنشان کرد: مدیران باید با روحیه‌ای انقلابی در مسیر جلب رضایت مردم حرکت کنند و همه توان خود را برای خدمت صادقانه و موثر به کار بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی گفت: امروز جمهوری اسلامی در میدان نبرد پیروز شده و با شکست دادن ابرقدرت‌ها، قدرت و توان خود را به نمایش گذاشته است.

خدمت به مردم بالاترین سرمایه زندگی است

سرهنگ کرم کورانی‌فر فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بروجرد نیز با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین لذت زندگی است، افزود: تلاش خواهیم کرد متناسب با شان و جایگاه مردم بروجرد، اقدامات موثر و درخوری انجام دهیم.

وی با تشریح رویکردهای مورد نظر خود در این مسوولیت تصریح کرد: آموزش، هماهنگی، همدلی، همراهی و مردم‌داری مورد توجه قرار دارد و امیدواریم با تکیه بر این اصول، وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهیم.

سرهنگ کورانی‌فر افزود: با همراهی پاسداران سپاه بروجرد، بسیجیان، پیشکسوتان، مسئولان شهرستان و سایر مجموعه‌های همراه، در خدمت مردم عزیز خواهیم بود و از همه ظرفیت‌ها برای پیشبرد امور و خدمت‌رسانی بهتر استفاده خواهیم کرد.

در این آیین از زحمات سرهنگ محمد برامکی فرمانده پیشین ناحیه سپاه بروجرد تقدیر شد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.