ساماندهی نقاط حادثه‌خیز معابر شهری کیش آغاز شد

ایرنا یکشنبه 10 خرداد 1405 - 19:43
کیش- ایرنا- اجرای طرح شناسایی و ساماندهی نقاط حادثه‌خیز معابر شهری در سطح جزیره کیش با هدف ارتقای ایمنی تردد، کاهش خطرات احتمالی و بهبود عبور و مرور شهری توسط شرکت عمران، آب  خدمات کیش آغاز شد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، شرکت عمران، آب و خدمات کیش ارتقای ایمنی معابر شهری، به‌ویژه در محلات مسکونی و تقاطع‌های پرتردد را از اولویت‌های مهم مدیریت شهری کیش در سال جاری اعلام کرده است.

بر همین اساس، معاونت امور شهری شرکت عمران، آب و خدمات کیش، شناسایی و اصلاح نقاط پرخطر را در دستور کار قرار داده و این کار را معابیر شهرک صدف کیش شروع کرده است.

بنا به اعلام شرکت عمران، آب و خدمات کیش، در مرحله نخست این طرح، تعدادی از نقاط حادثه‌خیز از سوی کارشناسان امور شهری و با همکاری پلیس راهور شناسایی و بررسی شده و پس از انجام ارزیابی‌های فنی و انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی اصلاح این نقاط آغاز شده است.

رفع موانع دید، انجام اصلاحات هندسی در صورت نیاز، کاهش ریسک بروز حوادث و ارتقای منظر شهری از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح ساماندهی معابر کیش اعلام شده است.

به گزارش ایرنا، اجرای این طرح از معابر شهرک صدف کیش آغاز شده و سایر نقاط شناسایی‌شده در سطح جزیره نیز به‌تدریج و پس از طی مراحل کارشناسی، وارد فاز اجرایی خواهد شد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.