پیشرفت ۷۵ درصدی ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی «رنگین بان»

خبرگزاری مهر یکشنبه 10 خرداد 1405 - 23:18
خرم‌آباد - رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از پیشرفت ۷۵ درصدی ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی «رنگین بان» در شهرستان پلدختر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نامدار صیادی در تشریح آخرین وضعیت ایستگاه‌های پمپاژ آب کشاورزی در لرستان پرداخت و اظهار داشت: ایستگاه «رنگین‌بان» با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی، تا پایان خردادماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: با افتتاح آن، ۶۰۰ هکتار از اراضی دیم منطقه به آبی تبدیل می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، بیان داشت: همچنین ایستگاه‌های «جایدر» با ۸۲ درصد پیشرفت، دو هزار از اراضی را تحت پوشش قرار خواهد داد و ایستگاه‌های «واشیان» و «چم مهر» به ترتیب ظرفیت تبدیل هزار و ۳۰۰ و ۶۰۰ هکتار از اراضی دیم به آبی را دارا هستند که تکمیل این پروژه‌ها، تحولی عظیم در تولید، بهره‌وری و اشتغال شهرستان پلدختر ایجاد خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.