بحران کمبود هافبک در پرسپولیس

خبرگزاری برنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:31
برنا-گروه ورزشی: پرسپولیس برای بازی با خیبر خرم آباد با بحران کمبود هافبک‌های آماده مواجه است.

به گزارش برنا، پیش بینی می‌شود در بازی جمعه پرسپولیس و خیبر خرم آباد سروش رفیعی به ترکیب اصلی پرسپولیس برگردد ولی مشکل بزرگ اوسمار ناآماده بودن باکیچ و شرایط نه چندان مطلوب بقیه هافبک‌های تیم است. در بازی‌های قبلی محمد خدابنده‌لو و میلاد سرلک هم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و به همین دلیل هیچ بعید نیست که اوسمار حتی به میدان دادن علیرضا عنایت‌زاده هم فکر کند. در کناره‌ها وضعیت بدتر هم هست و باید دید آیا مرد برزیلی بار دیگر به نفرات با تجربه‌ای، چون امید عالیشاه اعتماد می‌کند یا نه؟ پرسپولیس به طور کلی در میانه میدان مشکل دارد و بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که این تیم باید در فصل نقل و انتقالات حتماً یک هافبک وسط خوب می‌خرید، اما پیمان حدادی گفته بود که اوسمار ویرا اصلاً چنین خواسته‌ای از مدیران باشگاه نداشت.

در چند بازی قبلی محمودی جوان تا حدی انتظارات را برآورده کرد و حتی یک گل سه امتیازی هم برای پرسپولیس زد، اما او هم هنوز به مرز پختگی کامل نرسیده و نمی‌تواند یک تنه مشکلات میانه میدان پرسپولیس را حل کند. حالا باید دید اوسمار برای بازی با خیبر و البته سایر مسابقات حساس تیمش چه تدبیری می‌اندیشد و چطور می‌خواهد مشکل خط میانی قرمز‌ها را حل کند؟

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.