«سمیرا حسنی» سرپرست فرمانداری خمام شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 15:45
خمام- با صدور حکمی از سوی استاندار گیلان سمیرا حسنی به سرپرستی فرمانداری‌ شهرستان خمام منصوب شد.

گبه گزارش خبرگزاری مهر، با صدور حکمی از سوی هادی حق‌شناس استاندار گیلان، سمیرا حسنی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان خمام منصوب و جایگزین عصمت محمددوست شد.

در بخشی از حکم سرپرست فرمانداری‌ شهرستان‌ خمام آمده است، با اتکا به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب اهداف و سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی، منشور اخلاقی کارگزاران دولت وفاق ملی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری به سبب این حکم به عنوان سرپرست فرمانداری‌ شهرستان خمام منصوب می شوید.

حسنی از کارکنان وزارت کشور در استانداری گیلان است و کارشناس برنامه ریزی آمار و فناوری اطلاعات، کارشناس مسوول برنامه ریزی، مشاور امور بانوان و معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رودبار و سرپرست فرمانداری این شهرستان از جمله سوابق وی محسوب می شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.