استاندار بوشهر: عدالت دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی ارتقا یابد

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 23:43
بوشهر- استاندار بوشهر بر ضرورت ارتقای عدالت دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی و اجرای موثر نظام ارجاع و پزشک خانواده تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان زارع در نشست با وزیر بهداشت ضمن اشاره به ظرفیت‌های مهم استان بوشهر به برخی کمبودها و کاستی‌های حوزه درمان اشاره و اظهار کرد: استان بوشهر از بابت سرانه تخت بیمارستانی نسبت به جمعیت استان، در وضعیت نامناسبی قرار دارد و جزو آخرین استان‌ها بحساب می‌آید، به همین دلیل، ضرورت دارد همه طرح‌های بیمارستانی و همچنین تجهیز بیمارستان‌ها بر اساس اولویت‌بندی صورت گرفته، انجام شوند.

زارع به ۳ پروژه شاخص بخش درمان استان که امکان تکمیل ساختمان تا پایان سال وجود دارد، اشاره کرد و یادآور شد: بیمارستان مادر و کودک( جایگزین فاطمه زهرا(س)، بیمارستان اعصاب و روان و بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان از پروژه‌های شاخص نیمه‌تمام درمانی استان هستند که تخصیص اعتبار و همچنین پیش‌بینی تامین تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز این مراکز مورد تاکید قرار دارد.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای عدالت در دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی، اجرای موثر نظام ارجاع و پزشک خانواده را مورد تاکید قرار داد و افزود: در استان بوشهر، نظام ارجاع و پزشک خانواده که مورد تاکید رئیس‌جمهور قرار دارد با جدیت آغاز شده و اظهار امیدواری کرد در آینده در همه شهرستان‌های استان این مهم اجرایی شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.