به گزارش سه شنبه روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا بابایی در نشست کارگروه توسعه شهرستان اردکان که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی به منظور بررسی مطالبات مردمی و موارد اعلامی از سوی فرماندار این شهرستان برگزار شد با تاکید بر لزوم اتخاذ رویکرد کارشناسی و هدفمند در حل مشکلات، تصریح کرد: برای دستیابی به نتیجه مطلوب و تسریع در امور، پیگیری مسائل و چالشهای شهرستان اردکان در ۲ سطح «استانی» و «ملی (فرااستانی)» در دستور کار قرار گرفت.
وی در خصوص تصمیمات اتخاذ شده برای مسائل دروناستانی افزود: مواردی که در چارچوب اختیارات و ظرفیتهای استان قرار داشت، در همین نشست مصوب و جهت اجرا به دستگاههای متولی در حوزههای زیرساختی، آموزشی و فرهنگی ابلاغ شد.
استاندار یزد ادامه داد: مطالبات خارج از حیطه اختیارات استان، جمعبندی شده و جهت انعکاس و پیگیری مستمر، در سطح ملی و از طریق وزارتخانهها و نهادهای کشوری پیگیری خواهد شد.
عالیترین مقام اجرایی استان یزد مسئولیت پیگیری و عملیاتی کردن این مصوبات را به صورت مستقیم بر عهده فرماندار اردکان قرار داد و ابراز امیدواری کرد با اهتمام ویژه دستگاهها، در سفر بعدی به این شهرستان درصد بالایی از این طرحها و مصوبات محقق شده باشد.
استاندار یزد از تصویب مصوبات مهم در حوزههای زیرساختی، آموزشی و فرهنگی خبر داد و گفت: مسائل و مطالبات مردمی شهرستان اردکان برای تسریع در روند حلوفصل، در سطوح استانی و ملی پیگیری میشود.
اردکان در ۶۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.












