استاندار: دغدغه‌های کلان استان یزد در سطح وزارتخانه‌ها پیگیری می‌شود

ایرنا سه شنبه 12 خرداد 1405 - 12:40
یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: مطالبات خارج از حیطه اختیارات استان، جمع‌بندی شده و جهت انعکاس و پیگیری مستمر، در سطح ملی و از طریق وزارتخانه‌ها و نهادهای کشوری پیگیری می‌شود.

به گزارش سه شنبه روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا بابایی در نشست کارگروه توسعه شهرستان اردکان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی به منظور بررسی مطالبات مردمی و موارد اعلامی از سوی فرماندار این شهرستان برگزار شد با تاکید بر لزوم اتخاذ رویکرد کارشناسی و هدفمند در حل مشکلات، تصریح کرد: برای دستیابی به نتیجه مطلوب و تسریع در امور، پیگیری مسائل و چالش‌های شهرستان اردکان در ۲ سطح «استانی» و «ملی (فرااستانی)» در دستور کار قرار گرفت.

وی در خصوص تصمیمات اتخاذ شده برای مسائل درون‌استانی افزود: مواردی که در چارچوب اختیارات و ظرفیت‌های استان قرار داشت، در همین نشست مصوب و جهت اجرا به دستگاه‌های متولی در حوزه‌های زیرساختی، آموزشی و فرهنگی ابلاغ شد.

استاندار یزد ادامه داد: مطالبات خارج از حیطه اختیارات استان، جمع‌بندی شده و جهت انعکاس و پیگیری مستمر، در سطح ملی و از طریق وزارتخانه‌ها و نهادهای کشوری پیگیری خواهد شد.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد مسئولیت پیگیری و عملیاتی کردن این مصوبات را به صورت مستقیم بر عهده فرماندار اردکان قرار داد و ابراز امیدواری کرد با اهتمام ویژه دستگاه‌ها، در سفر بعدی به این شهرستان درصد بالایی از این طرح‌ها و مصوبات محقق شده باشد.

استاندار یزد از تصویب مصوبات مهم در حوزه‌های زیرساختی، آموزشی و فرهنگی خبر داد و گفت: مسائل و مطالبات مردمی شهرستان اردکان برای تسریع در روند حل‌وفصل، در سطوح استانی و ملی پیگیری می‌شود.

اردکان در ۶۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.