علی اشرف در گفتوگو با ایسنا در رابطه با بازگشت حجاج یزدی اظهار کرد: حجاج استان یزد در قالب ۷ کاروان به حج تمتع اعزام شدهاند که براساس برنامهریزی انجام شده اولین گروه زائران از روز ۲۰ خرداد به کشور باز خواهند گشت.
وی با بیان این که تعداد افرادی که در هر پرواز به ایران باز میگردند متفاوت خواهد بود، افزود: بازگشت زائران یزدی طی ۴ روز و تا روز ۲۳ خردادماه انجام خواهد شد.
اشرف ضمن تاکید بر سلامتی تمامی حجاج یزدی تصریح کرد: این افراد از طریق فرودگاه جده به شیراز منتقل و سپس با اتوبوسهایی که برای آنها تدارک دیده شده، راهی یزد خواهند شد.
یادآور میشود، عملیات بازگشت حجاج بیتاللهالحرام به کشور از روز ۱۱ خردادماه ۱۴۰۵ آغاز شده و زائران ایرانی خانه خدا برای نخستینبار به طور مستقیم از فرودگاه جده به مقاصد شش ایستگاه پروازی شامل تهران، مشهد، زاهدان، شیراز، گرگان و اصفهان منتقل خواهند شد.
انتهای پیام












