پایانه‌های مسافربری میاندوآب تجمیع می‌شوند

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 12 خرداد 1405 - 15:31
فرماندار میاندوآب گفت: جهت رفاه حال شهروندان و مسافران تجمیع و ساماندهی پایانه‌های مسافربری شهرستان در دستورکار قرار گرفته است.

امیر تیموری، سه شنبه ۱۲ خرداد در حاشیه بازدید از پایانه های مسافربری زرینه و غرب اسلامی میاندوآب با بیان اینکه شرایط فعلی پایانه‌های مسافربری در شان مردم شهرستان نیست،گفت: پراکندگی پایانه‌های شهرستان علاوه بر اینکه موجبات نارضایتی شهروندان، مسافران و رانندگان ناوگان مسافربری را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به فاصله ای که میان پایانه زرینه، غرب اسلامی و پایانه روستایی وجود دارد شاهد اتلاف وقت، افزایش هزینه مسافران برای مراجعه به پایانه‌ها و تحمیل بارترافیکی به معابر شهرستان هستیم.

فرماندار میاندوآب افزود: در تلاشیم تا با جمع بندی نظرات کارشناسان فنی و اعضای شورای ترافیک بهترین مکان برای احداث پایانه جدید انتخاب و عملیات اجرایی را آغاز کنیم.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.