معاون استاندار یزد پیگیر مطالبات پرستاران یزدی در وزارت بهداشت شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 خرداد 1405 - 19:40
یزد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد مطالبات پرستاری، رفع کمبودهای درمانی در مناطق کم برخوردار و تأمین منابع طرح‌های خیری را از وزارت بهداشت پیگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل دهستانی در نشست با علی جعفریان، قائم‌مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به دغدغه‌های کادر درمان استان یزد، خواستار اتخاذ تدابیر فوری برای پرداخت معوقات کارانه، اصلاح روند پرداخت حقوق پرستاران و بازنگری در سیاست‌های مربوط به اضافه‌کاری‌های اجباری شد.

در این جلسه، چالش‌های مالی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در تعامل با سازمان‌های بیمه‌گر (سلامت و تأمین اجتماعی) بررسی و بر لزوم تسریع در وصول این مطالبات جهت تداوم خدمات‌رسانی تأکید شد.

معاون استاندار یزد همچنین با تأکید بر ضرورت محرومیت‌زدایی از شهرستان‌های کمتر برخوردار استان، خواستار مشارکت و حمایت ویژه وزارت بهداشت در تأمین بودجه و نیروی انسانی لازم برای طرح‌های خیرساز در حوزه سلامت شد.

همچنین در این نشست، شاخص‌های سلامت استان یزد در حوزه بیماری‌های غیرواگیر، به‌ویژه کنترل فشارخون و دیابت مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت و بر لزوم تقویت برنامه‌های پیشگیرانه تأکید شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.