واریز ۴۰ درصد مطالبات گندمکاران خوزستان آغاز شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 خرداد 1405 - 20:06
اهواز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در گام نخست، ۴۰ درصد از مطالبات کشاورزان استان بابت خرید گندم از طریق سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها واریز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد سلطانی کاظمی عصر امروز سه‌شنبه در گفتگویی رسانه‌ای از آغاز روند پرداخت مطالبات کشاورزان استان خبر داد و اظهار کرد: تسویه کامل این مبالغ در اولویت برنامه‌های جاری سازمان قرار دارد.

سلطانی‌کاظمی با اشاره به پیگیری‌های مستمر برای حمایت از تولیدکنندگان افزود: پرداخت این بخش از مطالبات در چارچوب برنامه‌ریزی انجام شده آغاز شده و روند واریز باقی‌مانده مطالبات نیز ادامه خواهد داشت.

وی با قدردانی از صبر و شکیبایی کشاورزان در این مدت بیان کرد: کشاورزان سرمایه‌های راهبردی و ثروت‌ساز استان هستند و سازمان جهاد کشاورزی همه توان خود را به کار گرفته است تا حقوق این تولیدکنندگان در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت شود.

وی تصریح کرد: پرداخت‌های باقی‌مانده نیز طی روزهای آینده به صورت روزانه و مرحله‌به‌مرحله واریز خواهد شد تا هیچ‌یک از کشاورزان از حمایت‌های مقرر باز نمانند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با تأکید بر اهمیت تأمین کالای راهبردی گندم ادامه داد: از کشاورزانی که تاکنون محصول خود را تحویل نداده‌اند درخواست می‌شود هرچه سریع‌تر برای تحویل گندم اقدام کنند.

وی در پایان افزود: تکمیل زنجیره تحویل محصولات، گامی بزرگ در مسیر تقویت تولید و امنیت غذایی خوزستان است و ما آماده‌ایم با تسهیل در روند تحویل، بیشترین حمایت را از کشاورزان فعال استان داشته باشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.