لیگ دسته اول| برتری مس در دیدار حساس هفته/ نساجی به صدر رسید

خبرگزاری میزان سه شنبه 12 خرداد 1405 - 21:42
رقابت‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته اول فوتبال پبگیری شد و نساجی به برتری رسید و صدرنشین شد.
خبرگزاری میزان -

هفته بیست‌وهفتم لیگ آزادگان امروز (سه‌شنبه، ۱۲ خرداد) برگزار شد و در مهم‌ترین بازی‌ها نساجی مازندران با دو گل از سد داماش گیلان گذشت، همچنین مس شهر بابک با نتیجه‌ای مشابه برابر صنعت نفت آبادان پیروز شد.

نساجی مازندران در پایان این هفته از رقابت‌ها با ۵۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. مس شهر بابک با ۵۴ امتیاز در رتبه دوم و صنعت نفت آبادان با ۴۶ امتیاز در جایگاه سوم است.

نتایج هفته ۲۷ لیگ یک:

مس سونگون یک - صفر نیروی زمینی

هوادار ۲ - صفر نود ارومیه

فرد البرز صفر - ۲ مس کرمان

مس شهر بابک ۲ - صفر صنعت نفت آبادان

نساجی مازندران ۲ - صفر داماش گیلان

آریو اسلامشهر یک - یک شهرداری نوشهر

شناورسازی قشم یک - ۲ سایپا

نفت و گاز گچساران صفر - صفر بعثت کرمانشاه

پارس جنوبی جم صفر - صفر پالایش نفت بندرعباس

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.