تحویل ۲ بهله عقاب به محیط‌زیست کوهدشت و رومشکان

خبرگزاری مهر سه شنبه 12 خرداد 1405 - 22:09
خرم‌آباد - مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست لرستان از تحویل دو بهله عقاب به محیط‌زیست شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران فرمان پور شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: دو بهله عقاب از نوع «سارگپه» که به دلایلی توانایی پروازکردن را نداشتند، توسط دو نفر از دوستداران محیط‌زیست به ادارات حفاظت محیط‌زیست شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان تحویل داده شدند.

تحویل ۲ بهله عقاب به محیط‌زیست کوهدشت و رومشکان

وی گفت: این پرنده‌ها پس از مداوا و تیمار در صورت اطمینان از سلامتی کامل آن‌ها در سطح زیستگاه‌های طبیعی این دو شهرستان رهاسازی خواهند شد.

مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست لرستان، گفت: ضمن قدردانی از اقدام شایسته این دوستداران محیط‌زیست، از هم‌وطنان عزیز درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد مشابه به نزدیک‌ترین اداره حفاظت محیط‌زیست اطلاع و یا با سامانه شبانه‌روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل کنند.

تحویل ۲ بهله عقاب به محیط‌زیست کوهدشت و رومشکان

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.