به گزارش خبرنگار ایرنا از پردیس، روزهای پرخطر و پرمخاطره جنگ سپری شده است، اما آوارهای باقیمانده همچنان یادآور تلخی آن روزهاست و با هر بار دیده شدن، بغضی بر دل و اشکی بر چشم همشهریان مینشاند.
در این آیین، کودکان و نوجوانان پردیسی با همراهی استاد راهنمای خود، سازها را در کنار آوارهای بهجامانده از جنگ کوک کردند و نوای ای ایران را سر دادند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: نخستین اجرای موسیقی خیابانی در سطح شهرستانهای استان تهران، با همکاری فرمانداری و شهرداریهای پردیس و بومهن در فازهای ۲، ۳، ۴ و ۱۱ پردیس و همچنین مجتمع فرهنگی هنری مهر بومهن برگزار شد.
حمید نادری افزود: این جشنواره در راستای افزایش نشاط اجتماعی و با توجه به اهداف و رسالتهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است.
وی ادامه داد: برگزاری این برنامه زمینهساز جشنوارههای آزاد هنری میان آموزشگاههای منطقه خواهد بود که در آینده نزدیک به صورت رقابتی و با هدف استعدادیابی و بهرهگیری از ظرفیتهای بومی منطقه برگزار میشود.
این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای موسیقی انجامشده توسط هنرجویان یکی از آموزشگاههای آزاد هنری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به مناسبت حماسههای خردادماه برگزار شد و این گروه در روزهای گذشته نیز اجراهای موفقی داشتهاند.
شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۵۰۰هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.












