فرار بزرگ نساجی و مس شهربابک برای صعود

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 07:22
تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر برابر رقبای خود پیروز شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم هفته بیست و هفتم لیگ یک کشور امروز سه شنبه برگزار شد و هر دو تیم مدعی با شکست حریفان خود گام بلندی برداشتند و فرار بزرگی  را  برای صعود شروع کردند.

 نساجی قائمشهر با دو گل داماش گیلان را شکست داد و به تنهایی در صدر ایستاد و مس شهر بابک هم با شکست دو گله صنعت نفت رتبه سومی توانست خود را از این تیم جدا و شکست هفته پیش خود مقابل سایپا را جبران کند.

از نتایج جالب این هفته شکست نیروی زمینی در زمین تیم نه جدولی اما متحول شده کاراگستر بود که این تیم توانست با این سه امتیاز خود را از داماش و نود ارومیه و شهرداری نوشهر جدا کرده و از منطقه خطر جدا شود.

سایپا هم با دو گل در قشم شناورسازی را با شکست مواجه کرد تا فرشاد پیوس و تیمش پوکر نبردن را تجربه کنند.

نتایج این هفته بازیها به شرح زیر است:

کارگستر 1 ـ  نیروی زمینی 0

هوادار 2 ـ نود ارومیه 0

فرد البرز 0 - مس کرمان 2

مس شهربابک 2 - صنعت نفت آبادان 0

نساجی مازندران 2 - داماش گیلان 0

آریو اسلام شهر 1 - شهرداری نوشهر 1

شناورسازی 1 - سایپا 2

نفت گاز گچساران 0 - بعثت کرمانشاه 0

پارس جم جنوبی 0  ـ پالایش نفت بندرعباس 0

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.