واریز 40 درصد از مطالبات کشاورزان خوزستانی آغاز شد

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 08:13
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، از آغاز روند پرداخت 40 درصد از مطالبات کشاورزان استان خبر داد.

جواد سلطانی‌کاظمی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز با اشاره به تلاش‌های مستمر،پیگیری های شبانه روزی برای حمایت از تولیدکنندگان، اعلام کرد که در گام نخست، 40درصد از مطالبات کشاورزان، از طریق سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها واریز گردید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در ادامه این گزارش، ضمن قدردانی و سپاس قلبی از صبر و شکیبایی کشاورزان در طی این مدت، خاطرنشان کرد که کشاورزان، سرمایه‌های استراتژیک و ثروت‌ساز استان هستند و سازمان جهاد کشاورزی تمام توان خود را به کار گرفته است تا تمامی حقوق این تولیدگران عزیز در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها پرداخت شود.

در همین راستا، وی تصریح کرد که پرداخت‌های باقی‌مانده نیز طی روزهای آینده به صورت روزانه و مرحله‌به‌مرحله واریز خواهد شد تا هیچ‌یک از کشاورزان از حمایت‌های مقرر باز نمانند.

سلطانی‌کاظمی در پایان، ضمن تأکید بر اهمیت تأمین کالای استراتژیک گندم، از کشاورزانی که تاکنون محصول خود را تحویل نداده‌اند خواست، هرچه سریع‌تر اقدام به تحویل گندم‌ها نمایند.

 وی درپایان افزود: تکمیل زنجیره تحویل محصولات، گامی بزرگ در راستای تقویت تولید و امنیت غذایی خوزستان است و ما آماده‌ایم تا با تسهیل در روند تحویل، بیشترین حمایت را از کشاورزان فعال استان به عمل آوریم.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.