۱۵۰۰ کمباین برداشت گندم، کلزا و جو را در مزارع لرستان انجام می‌دهند

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 08:53
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در حال حاضر ۱۵۰۰ دستگاه کمباین عملیات برداشت محصول در استان را بر عهده دارند که از این تعداد، ۵۵۰ دستگاه بومی هستند.

نامدار صیادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برداشت محصولات گندم، کلزا و جو در مزارع استان آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۵۵۰ هزار تن گندم در لرستان برداشت شود.

وی با اشاره به روند خرید محصول از کشاورزان افزود: تاکنون بیش از ۳۸۰۰ تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه برداشت و خرید تضمینی گندم در برخی مناطق استان آغاز شده است، گفت: در حال حاضر این روند در شهرستان‌های پلدختر و رومشکان شروع شده است.

صیادی همچنین تأکید کرد: پرداخت مطالبات گندم‌کاران لرستانی در اسرع وقت انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.