پنجمین دوره جشنواره ملی عکاسی «نگاه سرخ» آغاز شد

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 12:43
پوستر پنجمین دوره جشنواره ملی عکاسی «نگاه سرخ» رونمایی و این جشنواره به صورت رسمی آغاز گردید.

به گزارش ایسنا امروز چهارشنبه ۱۳ خردادماه پنجمین دوره جشنواره ملی عکاسی نگاه سرخ که به همت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان برنامه ریزی شده بود با حضور حضرت آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان و جمعی از مسئولان استانی افتتاح گردید.

مهلت ارسال آثار در این جشنواره از ۱۳ خرداد لغایت ۱۵ تیرماه می‌باشد و داوری آن تا ۱۵ مردادماه به پایان خواهد رسید.

این جشنواره در سه بخش اصلی، موبایلی و کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.