رشد ۱۴۰ درصدی کشف انشعابات غیرمجاز آب در استان زنجان

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 14:06
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سال گذشته بیش از چهار هزار انشعاب غیرمجاز در استان زنجان شناسایی و برخورد قانونی شد که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال پیش از خود ۱۴۰ درصد افزایش داشته است.

علی‌محمد نادرخانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از تعداد ۴۰ هزار انشعاب غیرمجاز، بالغ بر سه هزار فقره تبدیل به مجاز شده که با تلاش عوامل شرکت آبفا میزان تبدیل انشعابات غیر مجاز به مجاز نیز با رشد ۷۸ درصدی در سال ۱۴۰۴ مواجه بوده است.

وی افزود: بیشترین تعداد انشعابات غیرمجاز در استان زنجان طی سال گذشته به ترتیب مربوط به شهرهای زنجان، ابهر و نیک پی بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان بیان کرد: بیش از ۱۸۰۰۰ فقره کنتور خراب نیز در اقصی نقاط استان طی سال گذشته شناسایی و تعویض شده است.

نادرخانی یادآور شد: امسال نیز تا کنون ۴۲۲ فقره انشعاب غیرمجاز درسطح استان شناسایی شده که مجموع این اقدامات می تواند نقش بسزایی در تامین آب آشامیدنی پایدار برای شهروندان استان زنجان داشته باشد.

او با تاکید بر ضرورت برخورد جدی با مشترکین غیر مجاز بیان کرد: عدالت در توزیع آب آشامیدنی و جلوگیری از هدر رفت آب از جمله اهداف برخورد با انشعابات غیرمجاز آب در استان است.

وی با اشاره به استمرار وضعیت شکننده منابع تامین آب آشامیدنی از مشترکین خواست از آبیاری باغچه، باغات و استفاده از آب آشامیدنی برای مصارف غیرمرتبط بطور جد پرهیز کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.