ضرورت تأمین سوخت دوم واحدهای نانوایی و کارخانه‌های آردسازی در اردبیل

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 15:16
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت صرفه‌جویی در انرژی، خواستار تهیه محتوای فرهنگی برای رعایت الگوی مصرف شد و بر ضرورت تأمین سوخت دوم واحدهای نانوایی و کارخانه‌های آردسازی تاکید کرد.

ابراهیم امامی ۱۳ خرداد در نشست کارگروه پدافند غیرعامل استان اظهار کرد: مصرف بهینه آب، برق و گاز علاوه بر تأمین نیازمندی‌ها و حفظ پایداری شبکه در حفظ ثبات اشتغال و تولید نیز تأثیرگذار است.

وی اولویت‌بخشی به اقدامات پدافندی در نانوایی‌ها و کارخانه‌های آرد را یادآور شد و تأمین سوخت دوم این واحدها را ضروری دانست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل جلب همراهی مردم و دستگاه‌های اجرایی در استان برای همراهی در مدیریت مصرف انرژی را مورد تأکید قرار داد و خواستار مشارکت رسانه‌ها در تولید محتواهای فرهنگی و اطلاع‌رسانی شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.