فوری: برکناری سرمربی پرسپولیسی در لیگ یک

ورزش سه چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 17:46
مالک باشگاه شهرداری نوشهر نسبت به تغییر سرمربی اقدام کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه شهرداری نوشهر با تساوی این هفته مقابل آریو اسلامشهر در هفته بیست و هفتم لیگ یک وارد منطقه سقوط شد. آنها در حالی نتوانستند از این بازی سه امتیاز بگیرند که حریف از دقایق اواسط نیمه اول در پی اخراج یکی از نفرات کلیدی خود، ده نفره شده بود.

این در حالی است که در هفته های اخیر مالکیت باشگاه نوشهری از شهرداری این شهر به گروه تجاری ریاحی‌فر واگذار شده است. در این مدت محسن بنگر و شاگردان دو تساوی مقابل مس شهربابک و آریو اسلامشهر و یک باخت مقابل پارس جنوبی جم کسب کردند تا فعلا با 23 امتیاز در رتبه شانزدهم قرار بگیرند.

در پی این نتایج، مالک باشگاه شهرداری نوشهر تصمیم به تغییر در کادر فنی گرفته است. بر همین اساس خبر رسیده که همکاری با محسن بنگر و همه دستیارانش به پایان رسیده و به زودی باید شاهد معرفی سرمربی جدید این تیم باشیم.

طبق برنامه مسابقات، شهرداری نوشهر هفته آینده میهمان پالایش نفت بندرعباس است که هدایتش را ابراهیم صادقی بر عهده دارد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.