۵ کیلومتر از جاده هراز چهاربانده شد؛ افتتاح ۲ نیروگاه

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 18:29
ساری-استاندار مازندران با اشاره به توقف‌ناپذیری طرح‌های عمرانی و راهبردی استان در شرایط جنگ گفت: پنج کیلومتر از محور هراز در این مدت چهاربانده و بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یونسی رستمی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم فعالیت‌های عمرانی در مازندران، اظهار داشت: در شرایطی که کشور با جنگ تحمیلی دست‌وپنجه نرم می‌کرد، نه تنها روند اجرای طرح‌های زیرساختی و عمرانی در استان متوقف نشد، بلکه برخی پروژه‌های مهم و راهبردی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در همین بازه زمانی، پنج کیلومتر از محور حساس هراز افتتاح شد که گامی مؤثر در بهبود ترافیک و ایمنی این مسیر ارتباطی شمال به مرکز کشور محسوب می‌شود.

استاندار مازندران با اشاره به تحول در حوزه انرژی، تصریح کرد: نیروگاه ۱۸۳ مگاواتی نکا و همچنین نیروگاه خورشیدی کجور نیز وارد مدار بهره‌برداری شدند؛ اقدامی که نشان‌دهنده عزم جدی دولت برای پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای و توجه به انرژی‌های تجدیدپذیر در استان است.

یونسی رستمی تأکید کرد: با هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی، اجازه ندادیم هیچ‌یک از پروژه‌های مهم عمرانی و زیرساختی دچار رکود شود و روند خدمت‌رسانی و توسعه در سراسر مازندران با قدرت ادامه یافت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز مازندران در مسیر جهش عمرانی قرار دارد و تکمیل پروژه‌های بزرگ در بخش‌های راه، انرژی، آب، مدیریت پسماند و زیرساخت‌های اقتصادی با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.