اعضای کارگروه ارتباطات و اطلاع‌رسانی نظام اداری کشور منصوب شدند

ایرنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 22:18
تهران - ایرنا -  طی احکامی جداگانه از سوی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، اعضای کارگروه ارتباطات و اطلاع‌رسانی نظام اداری کشور بر اساس ماده ۵ آیین‌نامه چگونگی تعیین و حدود وظایف سخنگوی هیأت دولت و تشکیل شورای اطلاع رسانی دولت منصوب شدند.

به گزارش ایرنا علاءالدین رفیع‌زاده؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس این سازمان، طی احکامی جداگانه، محمدعلی افتخاری، نائب‌رئیس، حسین رحمانیان، دبیر این کارگروه و حمیدرضا مرادی، رضا جمهوری، حمیدرضا احمدیان، سیدجواد جعفری زوج، علی احمدنیا، مهدی قمصریان، محمدرضا جهانشاهلو و مهران مهرعلیان به عنوان اعضای اصلی این کارگروه منصوب کرد.

بر اساس ماده ۵ آیین نامه چگونگی تعیین و حدود وظایف سخنگوی هیأت دولت و تشکیل شورای اطلاع رسانی دولت، ریاست این کارگروه بر عهده علاءالدین رفیع‌زاده؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور است.

کارگروه ارتباطات و اطلاع‌رسانی نظام اداری کشور، نظر به اهمیت و جایگاه افکار عمومی و نقش تعیین‌کننده ارتباطات و اطلاع رسانی در تحقق حکمرانی مطلوب و نیز ضرورت تبیین و انعکاس مؤثر برنامه ها و اقدامات نظام اداری کشور در مسیر پیشبرد اهداف دولت چهاردهم (وفاق ملی)، تشکیل شده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.