به گزارش ایرنا علاءالدین رفیعزاده؛ معاون رئیسجمهور و رئیس این سازمان، طی احکامی جداگانه، محمدعلی افتخاری، نائبرئیس، حسین رحمانیان، دبیر این کارگروه و حمیدرضا مرادی، رضا جمهوری، حمیدرضا احمدیان، سیدجواد جعفری زوج، علی احمدنیا، مهدی قمصریان، محمدرضا جهانشاهلو و مهران مهرعلیان به عنوان اعضای اصلی این کارگروه منصوب کرد.
بر اساس ماده ۵ آیین نامه چگونگی تعیین و حدود وظایف سخنگوی هیأت دولت و تشکیل شورای اطلاع رسانی دولت، ریاست این کارگروه بر عهده علاءالدین رفیعزاده؛ معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور است.
کارگروه ارتباطات و اطلاعرسانی نظام اداری کشور، نظر به اهمیت و جایگاه افکار عمومی و نقش تعیینکننده ارتباطات و اطلاع رسانی در تحقق حکمرانی مطلوب و نیز ضرورت تبیین و انعکاس مؤثر برنامه ها و اقدامات نظام اداری کشور در مسیر پیشبرد اهداف دولت چهاردهم (وفاق ملی)، تشکیل شده است.



