حمله نیروی دریایی ارتش به یک ناوشکن آمریکایی

عصر ایران چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 22:56
نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: است: نیروی دریایی ارتش، با تمام توان، دشمن جنایتکار و متجاوز آمریکایی-صهیونیستی را رصد کرده و انتقام خون پاک شهدای سرافراز ناوشکن دنا را به شدیدترین وجه خواهد گرفت.

نیروی دریایی ارتش، مرکز فرماندهی و کنترل شرارت‌های ارتش آمریکا علیه کشورمان را هدف قرار داد.

روابط عمومی نیروی دریایی ارتش اعلام کرد:

ساعاتی قبل و درپی اقدامات تجاوزکارانه، نقض مقررات تنگهٔ هرمز و شرارت علیه شناورهای تجاری ایرانی در دریای عمان از سوی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به‌محض کشف و شناسایی، «مرکز فرماندهی و کنترل» این شرارت، مستقر در یک فروند ناوشکن آمریکایی که قصد نزدیک‌شدن به آب‌های جمهوری اسلامی ایران در دریای عمان را داشت، هدف قرار داد.

نیروی دریایی ارتش، با تمام توان، دشمن جنایتکار و متجاوز آمریکایی-صهیونیستی را رصد کرده و انتقام خون پاک شهدای سرافراز ناوشکن دنا را به شدیدترین وجه خواهد گرفت و با هرگونه شرارت، در کمترین زمان ممکن برخورد خواهد کرد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.