چهار کارمند گمرک آستارا به اتهام فساد مالی دستگیر شدند

ایرنا پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 09:46
آستارا- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب بندر آستارا از دستگیری چهار تن از کارکنان اداره‌ کل گمرک این شهرستان به اتهام ارتشا و فساد مالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد حسن‌بیگی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و صیانت از سلامت نظام اداری، با صدور دستور قضایی، چهار تن از کارکنان اداره‌کل گمرک این شهرستان به اتهام فساد مالی و ارتشا بازداشت شدند.

وی افزود: در پی رصدهای دقیق اطلاعاتی و نظارتی و انجام تحقیقات در خصوص تخلفات مالی در اداره‌کل گمرک، متهمان با دستور قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان دستگیر و با طی مراحل قانونی روانه زندان شدند.

دادستان بندر آستارا با تأکید بر اینکه خط قرمز دستگاه قضایی، فساد در هر سطح و جایگاهی است، خاطرنشان کرد: برخورد با گلوگاه‌های فساد و مفسدین اداری که باعث سلب اعتماد عمومی می‌شوند، با قاطعیت ادامه خواهد داشت و در این مسیر هیچ‌گونه اغماضی صورت نمی‌گیرد.

حسن‌بیگی تصریح کرد: در حال حاضر برای این چهار کارمند پرونده قضایی تشکیل شده است و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی ابعاد احتمالی دیگر و بررسی دقیق‌تر پرونده ادامه دارد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.