برکناری محسن بنگر از سرمربیگری شاهین نوشهر

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 10:10
محسن بنگر بازیکن سابق پرسپولیس، سپاهان و تیم ملی فوتبال، از سرمربیگری شاهین نوشهر برکنار شد.

به گزراش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، براساس اعلام رسمی باشگاه شاهین (شهرداری) نوشهر، محسن بنگر بازیکن و پیشکسوت فوتبال از هدایت تیم شاهین (شهرداری) نوشهر را بر عهده داشت، پس از تساوی یک بر یک این تیم مقابل آریو اسلامشهر از سمت خود برکنار شد.

شهرداری‌نوشهر که این روزها پس از آمدن مالک جدید و واگذاری به بخش خصوصی به شاهین نوشهر تغییر نام داده است، در ابتدای فصل با کیانوش رحمتی بازی‌ها را آغاز کرد و پس از رحمتی با محسن بنگر  به کار خود ادامه داد. حالا باید منتظر نشست و دید مسئولین این تیم کدام مربی را برای سومین بار در یک فصل روی نیمکت این تیم لیگ یکی می‌کنند.

شاهین نوشهر جزو قعرنشینان لیگ یک محسوب می‌شود و در حال حاضر در رتبه شانزده جدول حضور دارد و از 27 بازی 23 امتیاز کسب کرده است. این تیم در چهار بازی اخیر خود سه تساوی و یک باخت را کسب کرده بود.

انتهای پیام/

 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.