اردوی تیم‌های ملی جودوی بانوان در اسفراین برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 13:31
بجنورد- رئیس هیئت جودوی خراسان شمالی گفت: اردوی مشترک تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بانوان کشور از ۱۵ تا ۲۲ خردادماه به میزبانی اسفراین برگزار خواهد شد.

یونس ولی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اردوی مشترک تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بانوان کشور از ۱۵ تا ۲۲ خردادماه به میزبانی شهرستان اسفراین برگزار می‌شود.

وی افزود: در این اردو ۱۵ جودوکار حضور دارند و تمرینات ملی‌پوشان در رده‌های مختلف سنی زیر نظر کادر فنی تیم‌های ملی برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت جودوی خراسان شمالی تصریح کرد: مهسا شکیبایی، یلدا نظری، زینب نادری، فاطمه محبی‌زاده و زهره مختاری از جودوکاران خراسان شمالی حاضر در این اردو هستند.

وی ادامه داد: حضور این ورزشکاران در جمع ملی‌پوشان نشان‌دهنده ظرفیت و توانمندی جودوی بانوان خراسان شمالی در سطح کشور است.

ولی‌زاده همچنین با اشاره به حضور نماینده خراسان شمالی در کادر فنی گفت: مریم ولی‌زاده نیز به عنوان مربی مدعو در این اردو حضور خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.