آغاز استعدادیابی تیم فوتسال مس سونگون در شهرستان ورزقان

ایرنا پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 15:04
تبریز- ایرنا- باشگاه مس سونگون ورزقان اعلام کرد که در راستای سیاست‌های جدید باشگاه با هدف بازگشت به ریشه‌ها و توجه ویژه به استعدادهای بومی آذربایجان، فرآیند استعدادیابی باشگاه از جایگاه اصلی خود، شهرستان ورزقان، آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، نخستین جلسه استعدادیابی با حضور فرهاد فخیم، سرمربی تیم بزرگسالان باشگاه و جمعی از اعضای کادر فنی، روز دوشنبه ۱۸ خرداد در شهرستان ورزقان برگزار خواهد شد.

این مرحله مختص نفرات بومی منطقه ورزقان بوده و ساعت و مکان دقیق متعاقبا از رسانه رسمی باشگاه اعلام می شود.

باشگاه مس سونگون ورزقان همواره خود را متعهد به کشف، پرورش و معرفی استعدادهای ناب فوتسال منطقه دانسته و با آغاز این مسیر از زادگاه و خاستگاه اصلی خود، بر حمایت از استعدادهای بومی بیش از پیش تأکید دارد.

فرآیند استعدادیابی باشگاه در هفته‌های آینده نیز در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی و استان‌های مجاور ادامه خواهد داشت و زمان و مکان مراحل بعدی متعاقباً از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.