به گزارش ایرنا، نخستین جلسه استعدادیابی با حضور فرهاد فخیم، سرمربی تیم بزرگسالان باشگاه و جمعی از اعضای کادر فنی، روز دوشنبه ۱۸ خرداد در شهرستان ورزقان برگزار خواهد شد.
این مرحله مختص نفرات بومی منطقه ورزقان بوده و ساعت و مکان دقیق متعاقبا از رسانه رسمی باشگاه اعلام می شود.
باشگاه مس سونگون ورزقان همواره خود را متعهد به کشف، پرورش و معرفی استعدادهای ناب فوتسال منطقه دانسته و با آغاز این مسیر از زادگاه و خاستگاه اصلی خود، بر حمایت از استعدادهای بومی بیش از پیش تأکید دارد.
فرآیند استعدادیابی باشگاه در هفتههای آینده نیز در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی و استانهای مجاور ادامه خواهد داشت و زمان و مکان مراحل بعدی متعاقباً از طریق رسانههای رسمی باشگاه اطلاعرسانی میشود.












