جشن بزرگ غدیر خم در حسینیه صاحب‌الزمان (عج) بهاباد برگزار شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 15:23
یزد - جشن بزرگ عید سعید غدیر خم با حضور سادات و اقشار مختلف مردم در حسینیه صاحب‌الزمان (عج) شهرستان بهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر پنجشنبه مراسم بزرگ جشن عید سعید غدیر در حسینیه صاحب‌الزمان شهرستان بهاباد برگزار شد.

این مراسم در فضایی معنوی و همراه با شور و نشاط مردمی برگزار شد و شرکت‌کنندگان با گرامیداشت عید امامت و ولایت، یاد و نام واقعه بزرگ غدیر را پاس داشتند.

جشن بزرگ غدیر خم در حسینیه صاحب‌الزمان (عج) بهاباد برگزار شد

در این آیین، برنامه‌های شاد و متنوعی از جمله اجرای سرود، مداحی و مولودی‌خوانی اجرا شد. همچنین پخش کلیپ‌های مناسبتی از دیگر بخش‌های این مراسم بود که با استقبال حاضران همراه شد.

جشن بزرگ غدیر خم در حسینیه صاحب‌الزمان (عج) بهاباد برگزار شد

این مراسم با هدف تبیین جایگاه عید غدیر خم و تقویت فرهنگ ولایت‌مداری در جامعه برگزار شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.