سه هزار تن گندم از کشاورزان در مازندران خریداری شد

ایرنا پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 21:37
ساری- ایرنا- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: تاکنون بیش از سه هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

به گزارش ایرنا، محمد جعفری روز پنجشنبه در نشست شورای کشاورزی مازندران در ساری از تداوم شتاب در خرید تضمینی گندم و پرداخت مطالبات کشاورزان خبر داد و افزود: هم‌اکنون بیش از سه هزار تن گندم از کشاورزان استان تحویل گرفته شده و با عاملیت بانک کشاورزی، ۴۱ هزار میلیارد تومان به حساب گندم‌کاران سراسر کشور واریز شده است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی کارکنان و متولیان، در همین روزهای آغازین برداشت، مجموعاً بیش از سه هزار تن گندم از کشاورزان زحمتکش استان در مراکز فعال تحویل، تخلیه و ثبت شده است.

این مقام مسوول با اشاره به افزایش روزانه تعداد مراکز خرید، ادامه داد: زیرساخت‌های استان برای پذیرش حداکثری محصول در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده است و امروز نیز چهار مرکز جدید شامل کارخانه آرد نمونه جویبار، کارخانه آرد رضایی نکا، کارخانه آرد ستاک نکا و سیلوی مهر خالقی (قره‌تپه) به جمع مراکز فعال پیوسته‌اند.

سه هزار تن گندم از کشاورزان در مازندران خریداری شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران در بخش دیگری از این گفت‌وگو به موضوع مطالبات گندم‌کاران اشاره کرد و گفت: سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرده است که هم‌اکنون مبلغ ۴۱ هزار میلیارد تومان با عاملیت بانک کشاورزی به حساب گندم‌کاران کل کشور واریز شده و این روند با شتاب ادامه دارد.

جعفری تأکید کرد: هدف ما این است که دسترنج کشاورزان در سریع‌ترین زمان ممکن به دستشان برسد و هیچگونه وقفه‌ای در پرداختها ایجاد نشود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.