ازسرگیری پروازهای فرودگاه رامسر پس از ۴ ماه

فرارو جمعه 15 خرداد 1405 - 19:34
معاون عملیات هوانوردی فرودگاه رامسر از برقراری پروازهای اصفهان به رامسر در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

پروازهای فرودگاه رامسر پس از چهار ماه با پروازهای اصفهان به رامسر؛ در مسیر رفت و برگشت امروز انجام شد.

به گزارش ایرنا، جواد شفیعی، معاون عملیات هوانوردی فرودگاه رامسر، گفت: پرواز شماره IRA3423 ساعت ۱۲:۱۵ در رامسر فرود آمد و سپس به شماره IRA3422 و ساعت ۱۲:۵۵ این فرودگاه را به مقصد اصفهان ترک کرد. 

این مقام مسوول در ادامه خاطرنشان کرد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این پروازها دو روز در هفته و روزهای سه‌شنبه و جمعه‌ها ادامه خواهد داشت. 

پیش از این، آخرین فعالیت‌های پروازی در این فرودگاه به مقصد مشهد در آبان ماه سال ۱۴۰۴ انجام شده بود. اکنون قرار است با فعال شدن مسیر اصفهان و دیگر پروازها که برنامه‌ریزی برای انجام آن در جریان است، رونق پروازها به عروس شهرهای ایران بازگردد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.