به گزارش ایرنا، ورزشگاه تختی شهر ایلام از ساعت ۱۷ عصر امروز میزبان یکی از حساسترین رقابتهای لیگ دسته سوم فوتبال باشگاههای کشور بود، جایی که نفت و گاز ایلام در هفته بیستم از حریف اصفهانی خود، پادما یدک پذیرایی میکرد.
انگیزههای دو تیم در این دیدار با توجه به جایگاه آنها در جدول ردهبندی متفاوت بود، نفت و گاز ایلام با توجه به قرارگیری در رتبه دوم، امید بسیاری داشت تا با پیروزی صعود خود را به دسته دوم نهایی کند، در مقابل تیم پادما یدک اصفهان در رده دهم جدول گروه سوم جای داشت و شکست میتوانست خط سقوط آن به ردههای پایینتر را به دنبال داشته باشد.
تیم نفت و گاز ایلام پیش از این مسابقه از ۱۹ بازی ۱۰ برد، چهار مساوی و پنج باخت کسب کرده بود و با ۳۴ امتیاز پس از نفت اهواز ۳۸ امتیاز در جایگاه دوم گروه خود قرار داشت.
این بازی حساس که با حضور پرشور تماشاگران ایلامی برگزار شد، در نهایت با پیروزی دو بر صفر نفت و گاز به پایان رسید.
گل های این دیدار را «اسکندر نجفی» و «مسعود آمدی» به ثمر رساندند.
نفت و گاز ایلام با این پیروزی ۳۷ امتیازی شد و پس از نفت اهواز ۳۸ امتیازی در رده دوم جدول جایگاه خود را تثبیت کرد و امیدها را برای صعود به دسته بالاتر لیگ فوتبال کشور زنده نگهداشت.












