سقوط ۲۰۷ در محور جنت‌رودبار رامسر ۴ مصدوم برجای گذاشت

خبرگزاری مهر جمعه 15 خرداد 1405 - 23:02
رامسر - مدیرعامل هلال‌احمر مازندران از سقوط یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۷ در محور جنت‌رودبار خبر داد و گفت: این حادثه چهار مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی فخاری اشرفی ظهر جمعه اظهار کرد: ساعت ۱۷ گزارش این حادثه از طریق مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان (EOC) دریافت شد.

وی افزود: بلافاصله یک تیم تخصصی امداد و نجات جاده‌ای از پایگاه لیماکده رامسر شامل سه نجاتگر و یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران تصریح کرد: در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند که پس از انتقال به محل امن، دو مصدوم توسط نیروهای هلال‌احمر و دو مصدوم دیگر توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

فخاری اشرفی علت حادثه را بی‌احتیاطی و سرعت غیرمجاز اعلام کرد و از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه در این مسیر تردد کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.