حریق مراتع "طول‌کش" پلدختر مهار شد

ایرنا شنبه 16 خرداد 1405 - 00:26
خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار پلدختر گفت: آتش‌سوزی مراتع منطقه طول‌کش سید سهل‌الدین این شهرستان پس از چندین ساعت تلاش نیروهای امدادی و عملیاتی به طور کامل مهار شد.

محمد عزیزی شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آتش‌سوزی از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در مراتع منطقه طول‌کش سید سهل‌الدین شهرستان آغاز شد و نیروهای منابع طبیعی، محیط زیست، جهاد کشاورزی، جمعیت هلال احمر، دهیاری‌ها، گروه‌های مردم‌نهاد و نیروهای محلی برای مهار آن به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: عملیات اطفای حریق به دلیل سخت‌گذر بودن منطقه، شیب تند، مسیر طولانی دسترسی، گرمای شدید هوا، کمبود امکانات و گستردگی آتش‌سوزی با دشواری‌های فراوان همراه بود اما آتش با تلاش مستمر نیروهای حاضر در محل، ساعت ۲۳:۳۰ مهار شد.

فرماندار پلدختر بیان کرد: با وجود مهار آتش‌سوزی، نیروهای امدادی و عوامل منابع طبیعی همچنان در منطقه حضور دارند تا در صورت شعله‌ور شدن مجدد، نسبت به کنترل و اطفای آن اقدام کنند.

عزیزی با اشاره به اینکه میزان خسارت وارده هنوز مشخص نشده است، گفت: بررسی‌های کارشناسی برای تعیین وسعت خسارات و همچنین شناسایی علت وقوع این آتش‌سوزی در حال انجام است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.