تعطیلی ادارات زرند به دلیل هجوم ریزگردها/ کرمان با وجود شاخص ۵۰۰؛ همچنان فعال!

خبرگزاری ایسنا شنبه 16 خرداد 1405 - 08:38
در پی هجوم ریزگردها و آلودگی هوا در برخی نقاط استان، فعالیت ادارات از صبح امروز(شنبه ۱۶ خرداد) در برخی نقاط با تاخیر همراه بوده اما در کرمان اطلاعیه‌ای صادر نشده است.

شهرستان‌های زرند، انار و رفسنجان اعلام کردند که فعالیت ادارات با تاخیر آغاز خواهد شد اما دقایقی پیش اعلام شده که ادارات شهرستان زرند به دلیل آلودگی هوا تعطیل است. 

به گزارش خبرنگار ایسنا، همچنین امروز هوای شهر کرمان به دلیل گرد و غبار آلوده است اما درباره تاخیر در شروع فعالیت یا تعطیلی ادارات مطلبی اعلام نشده و هشداری صادر نشده است.

بنابراین گزارش، ایستگاه دانشگاه علوم پزشکی کرمان شاخص آلودگی را ۵۰۰، فولاد بوتیا ۵۰۰، فهرج ۵۰۰ و شهربابک نیز ۵۰۰ نشان می‌دهد.

تعطیلی ادارات زرند به دلیل هجوم ریزگردها/ کرمان با وجود شاخص ۵۰۰؛ همچنان فعال!

براین اساس وضعیت هوا برای همه گروه‌های سنی خطرناک است.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.