اتمام پروژه مرمت و بهسازی راهدارخانه‌های لرستان

خبرگزاری مهر شنبه 16 خرداد 1405 - 12:20
خرم‌آباد - رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از اتمام عملیات اجرایی پروژه مرمت و بهسازی راهدارخانه‌های مرکزی سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد واعظ در سخنانی، اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح کیفی ابنیه فنی و بهبود شرایط نگهداری از تجهیزات و ناوگان راهداری، پروژه مرمت و بهسازی راهدارخانه‌های مرکزی استان با موفقیت به پایان رسید.

وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است که اقدامات شاخص آن شامل احداث دیوار حصارسنگی راهدارخانه مرکزی شهرستان پلدختر به‌منظور ارتقای امنیت و حفاظت از محدوده، و همچنین احداث سایبان خودروهای سبک اداره کل ماشین‌آلات استان، جهت محافظت از ناوگان و تجهیزات در برابر شرایط جوی بوده است.

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، تصریح کرد: این اداره کل همواره تلاش می‌کند با بهسازی مستمر زیرساخت‌ها، شرایط مطلوبی را برای نیروهای عملیاتی و نگهداری از ماشین‌آلات سنگین و سبک فراهم آورد تا در مواقع بحرانی و عملیات‌های راهداری، شاهد کمترین میزان آسیب به تجهیزات باشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.