شهردار: ناوگان تاکسی شهر خاش ساماندهی شد

خبرگزاری ایسنا شنبه 16 خرداد 1405 - 12:28
شهردار خاش، با اشاره به نبود ایستگاه اتوبوس خط واحد و حمل‌ونقل عمومی در این شهر گفت: افزایش قیمت سوخت و کرایه خودروهای شخصی، فشار مالی مضاعفی بر مردم وارد کرده، به همین منظور، ۱۴ مسیر تاکسی درون‌شهری ساماندهی شده و رانندگان ملزم به رعایت تعرفه مصوب شورای شهر هستند.

مهدی شهنوازی در گفت وگو با ایسنا با تأکید بر مشکلات حمل‌ونقل در این شهر اظهار کرد: متأسفانه خاش فاقد ایستگاه مرکزی اتوبوس و سامانه خط واحد اتوبوسرانی است و شهروندان برای جابه‌جایی عمدتاً به خودروهای شخصی و تاکسی‌ها وابسته هستند.

وی افزود: با توجه به افزایش اخیر قیمت سوخت در بازار آزاد و به‌دنبال آن رشد کرایه خودروهای شخصی، فشار اقتصادی سنگینی بر خانواده‌های خاش تحمیل شده، به همین دلیل، شهرداری برای رفاه حال همشهریان، تمام ناوگان تاکسی درون‌شهری را در قالب ۱۴ مسیر مشخص ساماندهی کرده و رانندگان موظف به رعایت نرخ مصوب شورای اسلامی شهر هستند.

شهردار خاش تصریح کرد: مسیرهای مصوب شامل «بازار به بنیاد مستضعفان، اسلام‌آباد، سعدی-آبترش، محله براهویی‌ها، ریگ‌آباد، ولی‌آباد، قلندرزهی‌ها، سه‌راهی، راه‌آهن، فنی حرفه‌ای، دانشگاه آزاد محمدآباد، بیمارستان، حیدرآباد و خیابان انقلاب (فرودگاه سابق)» و بالعکس می‌شود که ایستگاه‌های هر مسیر نیز به‌طور دقیق اعلام شده است.

شهنوازی هشدار داد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، دریافت کرایه بیش از تعرفه مصوب یا بدرفتاری با مسافران، شهروندان می‌توانند مراتب را به شماره تلفن ۰۵۴۳۳۷۱۹۶۳۲ یا واحد تاکسیرانی شهرداری خاش گزارش دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.