رئیس جدید مجمع نمایندگان مازندران انتخاب شد

خبرگزاری ایسنا شنبه 16 خرداد 1405 - 12:54
 احمد فاطمی نماینده مردم بابل و عضو کمیسیون اجتماعی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بعنوان رئیس جدید مجمع نمایندگان این استان در خانه ملت برگزیده شد.

در نشست اعضای مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی پس از انتخاب رئیس جدید مجمع که با اجماع نظر اعضای مربوطه صورت گرفت از خدمات غلامرضا شریعتی رئیس قبلی این مجمع تقدیر شده است.

بر اساس آیین‌نامه داخلی مجمع نمایندگان مازندران، رئیس این مجمع بصورت دوره ای و برای مدت ۶ماه با رآی اعضای مربوطه انتخاب می شود.

 مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی ۱۲ عضو دارد که از ۹ حوزه انتخابیه به خانه ملت راه یافتند.  

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مجمع نمایندگان مازندران در روز شنبه ۱۶ خرداد، این مجمع، هماهنگی برای پیگیری مسائل کلان، هم افزایی در روند توسعه استان مازندران ونیز هم اندیشی در خصوص راههای برون رفت از چالش های اساسی پیش روی دیار علویان را با مشارکت ارکان توسعه پایدار و دستگاههای‌اجرایی در دستور کار دارد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.