تغییر مدیریت در توزیع برق دامغان؛ تأکید بر تداوم خدمت‌رسانی و ارتقای کیفیت

خبرآنلاین شنبه 16 خرداد 1405 - 14:07
آیین تکریم و معارفه مدیر توزیع برق شهرستان دامغان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار و بر آغاز دوره‌ای جدید از خدمت‌رسانی مؤثر به مشترکان تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،آیین تکریم و معارفه مدیر توزیع برق شهرستان دامغان با حضور مهدی پاک‌طینت رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، امام جمعه شهرستان، فرماندار، معاون دادستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.
در این مراسم، ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مهندس سید محمدحسین ترابی، مدیر پیشین مدیریت توزیع برق شهرستان دامغان، مهندس سید ماکان ترابی به‌عنوان سرپرست جدید این مدیریت معرفی شد.
در این آیین، سخنرانان با اشاره به تلاش‌ها و خدمات صادقانه مدیر پیشین، بر ضرورت تداوم روند خدمت‌رسانی مطلوب، ارتقای کیفیت خدمات برق‌رسانی و تقویت تعامل سازنده با مشترکان و دستگاه‌های اجرایی شهرستان تأکید کردند.
همچنین آغاز مسئولیت مدیریت جدید به‌عنوان فرصتی برای حرکت به‌سوی توسعه خدمات، افزایش رضایتمندی مشترکان و بهبود پاسخگویی در حوزه برق‌رسانی مورد توجه قرار گرفت.
این مراسم با محوریت قدردانی از سال‌ها خدمت صادقانه، آغاز فصلی نو در مدیریت توزیع برق دامغان و تأکید بر ارتقای سطح خدمات و پاسخگویی هرچه بهتر به شهروندان برگزار شد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.