۶۰۰ هزار تن گندم خوزستان به ۲۰ استان کشور ارسال شد

خبرگزاری مهر شنبه 16 خرداد 1405 - 15:55
اهواز - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: بیش از ۶۰۰ هزار تن گندم خریداری‌شده از کشاورزان استان به ۲۰ استان نیازمند کشور ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امید جهان‌نژادیان ظهر امروز شنبه در گفتگویی رسانه‌ای با اشاره به خرید بیش از یک میلیون و ۳۶۴ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان اظهار کرد: از ابتدای فصل خرید تاکنون بخش قابل توجهی از این محصول راهبردی به استان‌های مختلف کشور حمل شده است.

وی افزود: این عملیات در چارچوب برنامه‌های حمل ابلاغی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و با دستور معاون وزیر جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: از ابتدای فصل خرید، عملیات ارسال گندم از طریق شبکه‌های حمل ریلی و جاده‌ای به‌صورت مستمر و بدون وقفه در حال انجام است تا نیاز گندمی ۲۰ استان کشور در زمان مناسب تأمین شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست تخصصی با حضور معاونان، کارشناسان اداره کل غله و مدیران سیلوهای بخش خصوصی استان بیان کرد: این نشست با هدف بررسی وضعیت ذخیره‌سازی و برنامه‌ریزی دقیق برای حمل گندم برگزار شد.

جهان‌نژادیان ادامه داد: در این نشست راهکارهای عملیاتی برای تسریع و تسهیل فرآیند جابه‌جایی گندم از سیلوهای بخش خصوصی به استان‌های مقصد مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وی در پایان این اقدامات را نشان‌دهنده جایگاه مهم خوزستان در تأمین امنیت غذایی کشور دانست و از تلاش کشاورزان و فعالان زنجیره تأمین گندم در استان قدردانی کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.