جاده فیض آباد به کاشمر ۳ قربانی گرفت

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 خرداد 1405 - 03:14
مشهد- مسئول روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از تصادف پژو ۴۰۵ با کوئیک در محور فیض‌آباد به کاشمر با سه کشته و یک مصدوم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا صباغی اظهار کرد: برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با سواری کوئیک در مسیر فیض‌آباد به کاشمر، ۲ کیلومتر بعد از فیض‌آباد، سه کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

مسئول روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه افزود: مصدوم حادثه برای مداوا به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شد.

وی ادامه داد: این حادثه ساعت ۱۹:۱۶ به مرکز اورژانس گزارش شد و بی‌درنگ پایگاه‌های اورژانس فیض‌آباد و عبدل‌آباد به همراه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

صباغی بیان کرد: متأسفانه در این حادثه، سه نفر از سرنشینان دو خودرو جان خود را از دست دادند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.