رکورد جالب جابه‌جایی بیش از ۲ هزار خودرو در مسیر دریایی کیش طی یک هفته

خبرآنلاین یکشنبه 17 خرداد 1405 - 09:34
ناوگان دریایی کیش در هفته گذشته با تردد ۱۱۴ لندینگ‌کرافت، موفق به جابه‌جایی بیش از ۲ هزار دستگاه خودروی سواری بین جزیره کیش و بنادر چارک و آفتاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، هفته گذشته در مجموع ۱۱ هزار و ۵۸۶ مسافر از طریق شناورهای مسافری و لندینگ‌کرافت در مسیر دریایی جزیره کیش و بنادر چارک و آفتاب تردد کرده‌اند که از این تعداد، ۶ هزار و ۲۶ نفر مسافر ورودی و ۵ هزار و ۵۶۰ نفر مسافر خروجی بوده‌اند.

در این بازه زمانی، ۱۱۴ سفر لندینگ‌کرافت انجام شد که طی آن ۲ هزار و ۶۹ دستگاه خودرو شامل یک‌هزار و ۵۵ خودرو وارد و یک‌هزار و ۱۴ خودرو از کیش خارج  شدند. همچنین در همین مدت، ۳ هزار و ۱۶۵ سرنشین خودرو در مسیر ورودی و ۳ هزار و ۴۲ سرنشین در مسیر خروجی توسط همین شناورها منتقل شدند.

در بخش شناورهای مسافری تندرو نیز ۱۲۶ سفر دریایی انجام شد که طی آن ۵ هزار و ۳۷۹ مسافر جابه‌جا شدند؛ آماری که شامل ۲ هزار و ۸۶۱ مسافر ورودی و ۲ هزار و ۵۱۸ مسافر خروجی است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.