هدایت تیم ملی موی‌تای به مربی خوزستانی سپرده شد

ایرنا یکشنبه 17 خرداد 1405 - 10:02
اهواز - ایرنا- فدراسیون ورزش‌های رزمی در آستانه حضور ملی‌پوشان موی‌تای ایران در رقابت‌های جهانی مالزی و انتخابی رویدادهای بین‌المللی، مربی خوزستانی را به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان منصوب کرد.

به گزارش یکشنبه ایرنا تیم ملی موی‌تای ایران در حالی گام در مسیر آماده‌سازی برای حضور در مسابقات جهانی مالزی می‌گذارد که با نظر کادر فنی فدراسیون، «محمدعلی جهانگیری» رییس هیات موی‌تای استان خوزستان، هدایت ملی‌پوشان را در این آوردگاه جهانی بر عهده گرفت.

این تغییر در کادر فنی در شرایطی صورت می‌گیرد که ملی‌پوشان ایران افزون بر رقابت‌های جهانی، کسب سهمیه برای بازی‌های «ایندور گیمز» (بازی‌های داخل سالن آسیا) و «کامبت گیمز» را به عنوان اهداف اصلی خود دنبال می‌کنند.

هم‌اکنون اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی امید و بزرگسالان کشورمان جهت حضور مقتدرانه در این سه رویداد مهم پیش‌رو در حال برگزاری است.

این اردو که از چندی پیش آغاز شده است تا ۲۲ خردادماه زیر نظر کادر فنی به منظور رسیدن به ترکیب نهایی و آمادگی مطلوب ادامه خواهد داشت.

جهانگیری در حالی سکان‌داری تیم ملی را بر عهده گرفته است که امید می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فنی وی، نمایندگان ایران بتوانند ضمن کسب سکوهای جهانی، سهمیه‌های ارزشمند بازی‌های پیش‌رو را برای ورزش کشور به ارمغان آورند.

بر اساس این گزارش استان خوزستان با دارا بودن بیش از ۲۵۰ هزار ورزشکار سازمان یافته یکی از استان های ورزش خیز کشور به شمار می‌رود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.