شوک به ملوان: کسر سه امتیاز از فصل بعد

ورزش سه یکشنبه 17 خرداد 1405 - 10:21
گفته می‌شود تغییرات اخیر باشگاه ملوان با تبعات جدی برای این تیم همراه خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ملوان بندرانزلی که در ماه‌های اخیر با مشکلات متعدد مواجه شده و در سکوت خبری کامل به سر می‌برد،‌ اخیرا با شوک جدایی مدیرعامل هم روبرو شد.

حالا خبر می‌رسد که نقص مدارک این تیم برای گرفتن مجوز حرفه‌ای نیز به دردسر تازه تبدیل شده است.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد باشگاه ملوان که فصل گذشته در لحظات پایانی موفق به دریافت مجوز ملی شد، حالا برای شروع فصل جدید و با توجه به مدارک ناقص در خصوص الزامات مالی و اداری و  ساختاری AFC و عدم بارگزاری آنها در مهلت مقرر، در معرض کسر سه امتیاز از فصل جدید قرار گرفته است. موضوعی که مشابه آن در فصل اخیر گریبان تیمهایی مانند فجر و شمس آذر را گرفته بود.

نکته مهمتر در خصوص ملوان عدم ساختار مدیریتی مشخص در شرایط فعلی است. حامی مالی قبلی کنار کشیده و به تبع آن، پژمان نوری که مدیرعامل باشگاه بود نیز جدا شده و هدایت چوکا تالش را بر عهده گرفته است. حالا باید دید در این اوضاع، سایر مدیران و اعضای باشگاه چه راهکاری برای حل مشکلات پیدا خواهند کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.